Založ si blog

Parlament ide posúdiť dobré mravy

Z dnešných správ som sa dozvedel zopár zaujímavostí na ktoré musím reagovať.

Poslanci parlamentu v utorok budú riešiť aj dobré mravy. …Tak túto debatu by som rád videl v priamom prenose… To už ja si možem posúdiť jadrovú bezpečnosť atómovej elektrárne.

Minister financií Ivan Mikloš (SDKÚ-DS) nechce, aby Grécko skrachovalo. Tvrdí, že byt o mohlo mať dopad aj na slovenskú ekonomiku. …A prečo chalaniska netrápi dopad na slovenské domácnosti po jeho nanajvýš podivných privatizáciách a suerekonomických zákrokoch? Mimochodom by ma ja zaujímalo, koľko kilometrov tunelov by postavili Chorváti za tie prachy, čo stálo naše Branisko. Podľa mňa mohol byť vybudovaný jeden veľký tunel  z Bratislavy až po Košice.

Poslanci Národnej rady SR sa dnes stretnú na poslednej predprázdninovej schôdzi, v tomto volebným období bude už dvadsiata. Čaká na nich bohatý program, venovať sa budú rušeniu tzv. Mečiarových amnestií, priestupkovej imunity, zmene Zákonníka práce, novelizácii Ústavy aj škrtaniu sociálnych výhod pre nepracujúcich rodičov. Navrhnutý program obsahuje spolu 84 bodov. …ja, Občan, žiadam referndum o tom, aby aj mnou platení poslanci nemali žiadne prázdniny ale seriózny 7,5 hodinový pracovný čas 5 dní v týždni a polhodinové prestávky na obed a zvyšok pracovnej doby aby sedeli na zadku a niečo konečne robili.

Hasenie a záchranu verejných financií má Slovensko podľa ministra financií Ivana Mikloša za sebou. Nasledovať by mala stabilizácia a v ďalších rokoch rozvoj a rast. Minister to povedal v utorok v rámci hodnotenia prvého roku pôsobenia na svojom poste. …aj ja som vyhodnotil svoje pôsobenie na svojom poste. Koza Elza zas začala dávať viac mlieka, kohút Emil sa úspešne prepol na letný čas a už ako debil nekikiríka o tretej ráno a sused konečne uznal, že mám krajšie natretú strechu ako on. Takže moje hospodárstvo je stabilizované a zahajujem fázu rastu. Ako prvý krok si zamestnám paholka na svoje gazdovstvo. Vypíšem konkurz. Keďže chcem paholka na úrovni, musí to byť vysokoškolsky vzdelaný, kultivovaný človek s praxou minimálne dvakrát ministrom v slovenskej vláde. Aby bol schopný vyžiť z platu, ktorý mu dám, bude musieť stráviť dva týždne v doškolovacom stredisku v rómskej osade. Ak prežije, garantujem mu minimálnu mzdu a každý týždeň kilo hladkej múky.
…na viac číatania už nemám žalúdok

Ples v Maštali

20.01.2013

Čo ma teda nesmierne mrzí, je to, že som sa tohto roku nemohol zúčastniť plesu v opere. Mal som na to niekoľko dôvodov. V prvom rade som vedel, že tam bude aj naša politická elita a prepytujem „smotanka“…mimochodom v slovniku vulgarizmov má smotana aj svoje homonymum..ale to vysvetlím inokedy. Mrzí ma, že som sa nestretol s Miklošom, s ktorým sa síce aj tak [...]

Bože môj, čo si počneme?

20.09.2011

Ak chcú koaliční partneri SaS presadiť schválenie zmien v dočasnom eurovale, mali by rokovať s opozičným Smerom, keďže spolu majú v parlamente pohodlnú väčšinu. Liberáli totiž tento podľa nich vysoko nezodpovedný krok v žiadnom prípade nepodporia, a to ani keby to bolo spojené s hlasovaním o dôvere vláde Vyhlásil to šéf strany SaS Richard Sulík. Zároveň kritizoval [...]

Fikcia: Čo dokáže neuvážený výrok potentáta spôsobiť na Slovensku

08.09.2011

Prezident Medzinárodnej futbalovej federácie (FIFA) Sepp Blatter vyjadril na začiatku stredajšej tlačovej besedy na pôde Slovenského futbalového zväzu (SFZ) pri príležitosti svojej jednodňovej návštevy Bratislavy radosť zo stretnutia s vrcholnými predstaviteľmi SFZ. Blatter povedal: „Slovensko si zaslúži dôstojný národný štadión. Viem o jednom voľnom ihrisku. [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 16784x
Priemerná čítanosť článkov: 2398x

Autor blogu

Kategórie